Gra Club 2% 1549 Kod Kod
69.99 zł
Na stanie: 2
Czas dostępności: Dostępny od ręki
Numer katalogowy: 1549
Indeks/kod produktu: 7290012807329
Waga: 0.85 kg
Wymiar: 27 x 27 x 5 cm
Producent: TM Toys
Opis produktu Gra Club 2% 1549 Kod Kod
Mówi się, że Einstein's Riddle został wymyślony przez Alberta Einsteina jako chłopiec. Mówi się, że twierdził, że tylko 2% światowej populacji będzie w stanie to rozwiązać. Ten genialny zestaw łamigłówek został oparty na zagadce Einsteina, ale nie martw się, ponieważ ta wersja jest znacznie łatwiejsza do rozwiązania i została podzielona na 84 wyzwania o rosnącym poziomie trudności.
Tak to działa. Przed tobą rząd domów. Każdy jest domem dla innej osoby, a w niektórych przypadkach także dla jej zwierzaka. Łącząc otrzymane wskazówki z logiczną dedukcją, Twoim zadaniem za każdym razem jest ustalenie, kto tam mieszka. Pomysł jest genialny, a puzzle fantastyczne!
Czy należysz do 2%, którzy mogą rozwiązać zagadkę Einsteina? Mówi się, że jego łamigłówka może rozwiązać tylko 2% świata, ale nie martw się, ta wersja jest zepsuta!
Klasyczna łamigłówka Who-Goes-Where ze wskazówkami i ponad 80 poziomami trudności, która poprawia zdolności poznawcze i logiczną dedukcję. Rozwiąż, kto mieszka w którym domu, z którym zwierzakiem, rozwiązując podane wskazówki i używając logiki!
Jak grać ?
Ułóż domy na stole za pomocą łączących je ogrodzeń.
Posortuj karty w porządku rosnącym od 1-84 skierowane do góry.
Sprawdź górną część karty, dla której zwierzaków i / lub osób, których potrzebujesz, aby rozwiązać wyzwanie i umieść je przed sobą (np. Jeśli u góry karty widnieje tylko symbol „osób”, ustaw osoby i zostaw zwierzęta domowe w pudełku).
Podnieś kartę wyzwania i przeczytaj wszystkie wskazówki.
Zdecyduj, które wskazówki są ważniejsze od innych i postępuj zgodnie z sekwencją, aby rozwiązać wyzwanie. Korzystając ze wskazówek i umiejętności logicznych dedukcji, umieść figurki w odpowiednich domach.
Rozwiąż wszystkie 84 wyzwania i bądź jak Einstein!
Zawartość pudełka:
5 plastikowych domów
10 plastikowych elementów gry 3D - 5 osób i 5 zwierząt
84 karty wyzwań zawierające zagadki o rosnącym poziomie trudności
Od 4 lat
Tak to działa. Przed tobą rząd domów. Każdy jest domem dla innej osoby, a w niektórych przypadkach także dla jej zwierzaka. Łącząc otrzymane wskazówki z logiczną dedukcją, Twoim zadaniem za każdym razem jest ustalenie, kto tam mieszka. Pomysł jest genialny, a puzzle fantastyczne!
Czy należysz do 2%, którzy mogą rozwiązać zagadkę Einsteina? Mówi się, że jego łamigłówka może rozwiązać tylko 2% świata, ale nie martw się, ta wersja jest zepsuta!
Klasyczna łamigłówka Who-Goes-Where ze wskazówkami i ponad 80 poziomami trudności, która poprawia zdolności poznawcze i logiczną dedukcję. Rozwiąż, kto mieszka w którym domu, z którym zwierzakiem, rozwiązując podane wskazówki i używając logiki!
Jak grać ?
Ułóż domy na stole za pomocą łączących je ogrodzeń.
Posortuj karty w porządku rosnącym od 1-84 skierowane do góry.
Sprawdź górną część karty, dla której zwierzaków i / lub osób, których potrzebujesz, aby rozwiązać wyzwanie i umieść je przed sobą (np. Jeśli u góry karty widnieje tylko symbol „osób”, ustaw osoby i zostaw zwierzęta domowe w pudełku).
Podnieś kartę wyzwania i przeczytaj wszystkie wskazówki.
Zdecyduj, które wskazówki są ważniejsze od innych i postępuj zgodnie z sekwencją, aby rozwiązać wyzwanie. Korzystając ze wskazówek i umiejętności logicznych dedukcji, umieść figurki w odpowiednich domach.
Rozwiąż wszystkie 84 wyzwania i bądź jak Einstein!
Zawartość pudełka:
5 plastikowych domów
10 plastikowych elementów gry 3D - 5 osób i 5 zwierząt
84 karty wyzwań zawierające zagadki o rosnącym poziomie trudności
Od 4 lat
Parametry techniczne produktu Gra Club 2% 1549 Kod Kod
Parametr | Wartość |
---|---|
Dla dzieci w wieku | 4+ |