Otrzymuj bieżące wiadomości.

Podaj swój e-mail, by otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.

nie teraz nie, dziękuję
Moje konto Moje konto
Koszyk jest pusty
Szybki kontakt

 

602 766 463
82 5726310
kontakt@zegarkiabc.pl

Czynne Pn-Pia 8:18

Sobota 8:16

 

Zegarki Casio

Zegarki LORUS

Zegarki Anne Klien

Zegarki Chris Benz

Świat Klocków LEGO

Moje Rachunki

Przesyłki Kurierskie UPS

Przesyłki DPD/DHL/FedEx

Napełniamy Balony Helem

Przekazy Pieniężne Western Union

Gra Club 2% 1549 Kod Kod

69.99
Dodaj do ulubionych

Na stanie: 2 Na wyczerpaniu

Czas dostępności: Dostępny od ręki

Numer katalogowy: 1549

Indeks/kod produktu: 7290012807329

Waga: 0.85 kg

Wymiar: 27 x 27 x 5 cm

Producent: TM Toys

Opis produktu Gra Club 2% 1549 Kod Kod

 Mówi się, że Einstein's Riddle został wymyślony przez Alberta Einsteina jako chłopiec. Mówi się, że twierdził, że tylko 2% światowej populacji będzie w stanie to rozwiązać. Ten genialny zestaw łamigłówek został oparty na zagadce Einsteina, ale nie martw się, ponieważ ta wersja jest znacznie łatwiejsza do rozwiązania i została podzielona na 84 wyzwania o rosnącym poziomie trudności.

Tak to działa. Przed tobą rząd domów. Każdy jest domem dla innej osoby, a w niektórych przypadkach także dla jej zwierzaka. Łącząc otrzymane wskazówki z logiczną dedukcją, Twoim zadaniem za każdym razem jest ustalenie, kto tam mieszka. Pomysł jest genialny, a puzzle fantastyczne!

    Czy należysz do 2%, którzy mogą rozwiązać zagadkę Einsteina? Mówi się, że jego łamigłówka może rozwiązać tylko 2% świata, ale nie martw się, ta wersja jest zepsuta!
    Klasyczna łamigłówka Who-Goes-Where ze wskazówkami i ponad 80 poziomami trudności, która poprawia zdolności poznawcze i logiczną dedukcję. Rozwiąż, kto mieszka w którym domu, z którym zwierzakiem, rozwiązując podane wskazówki i używając logiki!

Jak grać ?

    Ułóż domy na stole za pomocą łączących je ogrodzeń.
    Posortuj karty w porządku rosnącym od 1-84 skierowane do góry.
    Sprawdź górną część karty, dla której zwierzaków i / lub osób, których potrzebujesz, aby rozwiązać wyzwanie i umieść je przed sobą (np. Jeśli u góry karty widnieje tylko symbol „osób”, ustaw osoby i zostaw zwierzęta domowe w pudełku).
    Podnieś kartę wyzwania i przeczytaj wszystkie wskazówki.
    Zdecyduj, które wskazówki są ważniejsze od innych i postępuj zgodnie z sekwencją, aby rozwiązać wyzwanie. Korzystając ze wskazówek i umiejętności logicznych dedukcji, umieść figurki w odpowiednich domach.
    Rozwiąż wszystkie 84 wyzwania i bądź jak Einstein!

Zawartość pudełka:

    5 plastikowych domów
    10 plastikowych elementów gry 3D - 5 osób i 5 zwierząt
    84 karty wyzwań zawierające zagadki o rosnącym poziomie trudności
    Od 4 lat

 

Parametry techniczne produktu Gra Club 2% 1549 Kod Kod

ParametrWartość
Dla dzieci w wieku4+

Masz pytania?

:
:
:
:

Poleć produkt

:
:
:

Zgłoś błąd

:
:
: