Gra Kicia Kocia Mój dom Loteryjka edukacyjna 02050 Trefl
Na stanie: 0
Czas dostępności: Dostępność na telefon
Numer katalogowy: 02050
Indeks/kod produktu: 5900511020557
Waga: 0.60 kg
Producent: Trefl
Opis produktu Gra Kicia Kocia Mój dom Loteryjka edukacyjna 02050 Trefl
Mój dom to gra, w której z pomocą Kici Koci maluchy uczą się przyporządkowywać przedmioty do poszczególnych pomieszczeń w domu. Postać Kici Koci sprawia, że dzieci z chęcią sięgają po gry, dzięki którym odkrywają świat wokół siebie i uczą się nowych rzeczy. Oddajemy w Wasze ręce grę edukacyjną dla dzieci w wieku 2 do 3 lat. Jest to okres bardzo dynamicznego rozwoju malucha. Warto wprowadzić w tym czasie dodatkowe aktywności, które wspierają jego rozwój poznawczy. Jest to też idealny moment na początek przygody z grami planszowymi.
Postać Kici Koci sprawia, że maluchy z chęcią sięgają po gry, dzięki którym odkrywają świat wokół siebie i uczą się nowych rzeczy. 3 Edukacyjna loteryjka dla maluchów Mój dom to gra, w której z pomocą Kici Koci maluchy uczą się przyporządkowywać przedmioty do poszczególnych pomieszczeń. Podczas wesołej zabawy z ulubioną bohaterką dzieci ćwiczą zdolności poznawcze, spostrzegawczość i logiczne myślenie. Jednocześnie zwiększa się ich zasób słów i umiejętności wypowiadania się na dany temat. Zawartość: 4 plansze pomieszczeń , 18 żetonów oraz przewodnik dla rodziców.
Połóżcie na stole planszetki i żetony obrazkami do góry. Następnie po kolei kładźcie na środku po jednej planszetce i dopasowujcie odpowiednie żetony. Przy okazji porozmawiajcie o domu i pomieszczeniach, które się w nim znajdują. Omówcie z maluchem charakterystyczne elementy każdego z nich (np. te ukazane na żetonach). Możecie porozmawiać o tym, jakie pomieszczenia i przedmioty znajdują się w Waszym domu. 5 Loteryjka Wariant 1 Każdy uczestnik gry dostaje jedną planszetkę. Wariant 1 Każdy uczestnik gry dostaje jedną planszetkę. Wszystkie żetony układacie obrazkami do góry na środku stołu. Zadaniem gracza jest jak najszybsze odnalezienie i położenie przy swojej planszetce pasujących żetonów. Wariant 2 Każdy uczestnik gry dostaje jedną planszetkę. Wszystkie żetony układacie obrazkami do dołu na środku stołu. Gracze po kolei odkrywają po jednym żetonie. Jeśli pasuje do ich planszetki, układają go w odpowiednim miejscu. Jeśli nie pasuje, odkładają go zakrytego z powrotem na stół. 6 Historyjki .
Zadaniem dziecka jest wylosowanie trzech żetonów, a następnie wspólnie z rodzicem wymyślenie historyjki dotyczącej obrazków, które się na nich znajdują. Zgadywanka Gra z prowadzącym Rozłóżcie wszystkie żetony obrazkami do góry. Prowadzący opowiada o obrazku z wybranego przez siebie żetonu. Dziecko ma za zadanie odgadnąć, o który chodzi, i wskazać go palcem. Jeśli zgadnie, to może zabrać ten żeton. Wygrywa ten, kto zgromadzi największą liczbę żetonów. Sylabinki Żetony mieszacie i układacie w stos. Każdy uczestnik gry dostaje jedną planszetkę. Wszystkie żetony układacie obrazkami do góry na środku stołu. Zadaniem gracza jest jak najszybsze odnalezienie i położenie przy swojej planszetce pasujących żetonów. Wariant 2 Każdy uczestnik gry dostaje jedną planszetkę. Wszystkie żetony układacie obrazkami do dołu na środku stołu. Gracze po kolei odkrywają po jednym żetonie. Jeśli pasuje do ich planszetki, układają go w odpowiednim miejscu. Jeśli nie pasuje, odkładają go zakrytego z powrotem na stół. 6 Historyjki Zadaniem dziecka jest wylosowanie trzech żetonów, a następnie wspólnie z rodzicem wymyślenie historyjki dotyczącej obrazków, które się na nich znajdują.